Cape Town, you stole my heart - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Lieza Hees - WaarBenJij.nu Cape Town, you stole my heart - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Lieza Hees - WaarBenJij.nu

Cape Town, you stole my heart

Door: Lieza

Blijf op de hoogte en volg Lieza

25 Augustus 2015 | Nederland, Tilburg

Hoe snel kan het gaan. Het voelt als de dag van gisteren dat ik op Schiphol m'n tranen weg probeerde te slikken en me voor de 600ste keer afvroeg waar ik eigenlijk aan begonnen was.
En hoe gek is het om dan die vraag na drie maanden te kunnen beantwoorden. Ik begon aan één van de meest fantastische avonturen ever. Aan een avontuur die ik voor geen goud had willen missen en die mij enorm veel lesjes heeft geleerd. Een avontuur waar ik een hoop nieuwe mensen heb ontmoet, waar ik de mooiste plekjes van de wereld heb ontdekt en waar ik zelfs een olifant kuste!

Nu back to reality. Mijn afstudeerjaar staat voor de deur, en ik hoop veel van de geleerde lesjes aan mijn persoon als leerkracht én mens te kunnen koppelen.

Cape Town, see you soon!