Don't let your dreams just be dreams - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Lieza Hees - WaarBenJij.nu Don't let your dreams just be dreams - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Lieza Hees - WaarBenJij.nu

Don't let your dreams just be dreams

Door: Lieza

Blijf op de hoogte en volg Lieza

27 Maart 2015 | Nederland, Tilburg

SPANNEND!!!
Over precies een maand vraag ik me op dit moment waarschijnlijk af waar ik aan begonnen ben.. Waarschijnlijk krijg ik geen hap door mijn keel, weeg ik mijn koffer zo'n 38439 keer en twijfel ik of ik die schoenen nu wel of niet mee moet nemen. Ben ik zenuwachtig of alles wel goed zal gaan, welke mensen ik zal ontmoeten en vraag ik me af of ik wel zo stoer ben als dat ik dacht.
En ondanks die spanning en zenuwen zal ik gaan! Het avontuur waar ik altijd al van gedroomd heb. Op 27 april vlieg ik voor 3 maanden naar Kaapstad - Zuid Afrika. De eerste twee maanden zal ik daar stage lopen op een basisschool en hoop ik ontzettend veel te leren van het onderwijs van daar. De derde maand staat volledig open voor alles wat op mijn pad komt.
Eén en al avontuur, uitdaging, spanning en onzekerheid maar man wat heb ik er zin in. Grote kans dat deze drie maanden voorbij vliegen en daarom wil ik alles wat ik meemaak weer graag op deze blog bijhouden. Voor jullie, maar ook zeker voor mezelf!

  • 27 Maart 2015 - 14:19

    Ageet:

    spannend!! Ik ga je reisverslagen zeker volgen ;-)

  • 27 Maart 2015 - 14:20

    Donna:

    Ik ben je nummer one lezer! Ga goed bijhouden hoe erg je t naar je zin hebt daar!
    Ondanks alle zenuwen ga je onwijs genieten en doen waar je goed in bent!
    Kan niet anders, je bent een kanjer!

    Xxxxxx

  • 27 Maart 2015 - 14:30

    Dionne:

    Ik ben heel benieuwd wat je allemaal gaat meemaken! Het klinkt in ieder geval al super gaaf! Ik ga je volgen :)

  • 27 Maart 2015 - 16:39

    Marleen:

    Superleuk dat je een blog gaat bijhouden Lieza! Ik ga je zeker volgen! Superstoer en gaaf wat je gaat doen! Geniet nog ff van je laatste maandje in Nederland! Dikke kus, Marleen

  • 03 April 2015 - 19:42

    Ans Prins:

    Lieve Lieza
    Wat ontzettend leuk dat ik op deze manier weer eens iets van je hoor. We zijn elkaar eigenlijk een beetje uit het oog verloren. Het is immers ruim 4 jaar geleden dat ik samen met jou in Streefkerk werkte.Toen ging je naar Engeland en heb ik ook alles over je gevolgd. Ik begrijp hieruit dat je nog bezig bent met je opleiding. Goed hoor! En dan nu een stage in Zuid-Afrika! Ha...wanneer kom je bij mij je stage doen? Leerdam is veel minder ver hoor! Ik werk daar nu alweer 4 jaar en heb het super naar mijn zin. Wat zou het tof zijn als je weer bij mij kwam. Voor jou heb ik een altijd een plekje want je bent een KANJER!!! Dikke klapzoen en ik ga je volgen! XXX Ans

  • 29 April 2015 - 11:32

    Oma Van Hees:

    Lieve Lieza,

    Ik ben even met oma aan het uitproberen of ze je kan volgen via de opgegeven link en het werkt.
    We hopen dat je goed bent aangekomen en je jezelf inmiddels geinstalleerd hebt. Ben je leuk ontvangen?

    We lezen graag wat je allemaal meemaakt.

    Nogmaals veel succes en pret en heel veel liefs met een paar honderd kusjes,

    Opa, oma en de graaltjes

  • 29 April 2015 - 16:58

    Opa En Oma Broer.:

    Hoi Lieve Lieza.

    Ik heb van Robbert gehoort dat je goed ben aangekomen, je was wel moe zeker.
    Heb je er een goed gevoelbij .
    Zijn het leuke mensen?
    Liefs opa en oma.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lieza

Actief sinds 13 Jan. 2011
Verslag gelezen: 344
Totaal aantal bezoekers 18551

Voorgaande reizen:

27 April 2015 - 25 Juli 2015

Experience abroad

30 Januari 2011 - 25 Maart 2011

buitenlandse stage

Landen bezocht: