a nice week. - Reisverslag uit Nottingham, Verenigd Koninkrijk van Lieza Hees - WaarBenJij.nu a nice week. - Reisverslag uit Nottingham, Verenigd Koninkrijk van Lieza Hees - WaarBenJij.nu

a nice week.

Door: liezavanhees

Blijf op de hoogte en volg Lieza

05 Maart 2011 | Verenigd Koninkrijk, Nottingham

Sjonge jonge dit was me weer een week zeg!
Ik ben weer kwijt welke dag het ookalweer was, volgens mij was het dinsdag. Toen was het echt mn lucky day.. Het was namelijk world's maths day. BAH, ik haat rekenen wiskunde of iets wat er mee te maken heeft!
Ik kreeg een groepje van 6 kinderen en allemaal uit andere klassen. Ik kende er dus eigenlijk maar 2 bij naam. Er waren er drie bij, die ongelofelijk bijdehand waren, en alles maar snelsnelsnel wilde doen. Ik werd dus weer behoorlijk op de proef gesteld!
Maaaaaaaaaaaaaaaaar, resultaat was er! Want mijn groepje was eerste van de hele school, de meeste antwoorden goed, en de beste samenwerking. Geloofde mn oren niet haha!

Donna's vader is gezellig geweest met zn gezinnetje.
Woensdag zijn we lekker uit eten geweest, en jawel! Bij JAMIE OLIVER!
Nouja, niet bij hem, maar in het Italiaanse restaurant. Het is daar altijd erg druk, zelfs op de woensdagavond. We kregen een piepertje, en gingen 'even' wat drinken bij de bar. 45 minuten!
Daarna aan tafel, met een grote menukaart. Moet eerlijk toegeven: ik ben echt een slechte kiezer. En vooral als alles dan nog in het engels staat ook! Dacht dat ik nu wel aardig wat dingen wist in het Engels, maar dat viel vies tegen!
Uiteindelijk gekozen voor Ravioli met buffelmozzarela, iets van mint en lemon, ik weet het niet zo goed haha. Maar het was smullen, mmmmm!
Donna houdt niet zo van pasta, dus die koos na 3kwartier de kaart voor haar neus te hebben gehad, voor vis.
Ik had al een voorgevoel dat dit heel grappig ging worden.
Toen het op tafel kwam, it looked really delicious!
Totdat ze iets opzij schoof, en daar 3 of 4 visjes met ogen en al lagen!
Nou, daar zonk donna's eetlust al diep van in dr schoenen..
Ze zagen er ook wel echt niet lekker uit.
Toen nog een inktvisring, garnaal, en weet ik veel wat er allemaal op lag. Niet echt een succes haha.
Daarna zijn we allemaal naar huis gegaan, snel naar bed want de wekker gaat weer om half7!
Donderdag stage, wat was dat grappig zeg! Het was world's book day, en dat werd uitgebreid gevierd.
Alle leraren waren verkleed in karakters uit boeken.
Alle familie's mochten gratis op school komen ontbijten, en er werd vanalles geknutseld.
Daarna de essembly. Die was echt heeeeel leuk.
Ze deden een toneelstukje vanuit een boek. Ik heb echt in een scheur gelegen, en alle kinderen zaten met grote ogen te kijken.
Er was namelijk een tijger, die een huis binnen kwam en al het eten op at.
Taart, brood, melk, hij propte het allemaal in zijn mond.
Totdat hij de tweede keer in het huis kwam, en de mensen kattenvoer hadden gekocht.
Natuurlijk hadden ze daar van tevoren ander eten in gedaan, maar alle kinderen dachten dus dat hij gewoon kattenvoer zat te eten.
echt, heel heel heel funny hihi.
Ook waren er die dag 2 mascottes van de Panters, dat is het ijshockey team van Nottingham.
Toen we allemaal terug waren in de klas kwam er een echte speler van de Panters een boek voorlezen.
De kinderen mochten van alles aan hem vragen. Natuurlijk waren er een hoop standaard vragen, hoe oud ben je? hoe lang speel je al? etc.
Maar 1 vraag, wauw. Dat was echt de klapper.

Kan ik je ook op wikipedia vinden?

hahaha, dat is echt de leukste die ik ooit heb gehoord!

Na stage wilde we met Donna's familie gaan schaatsen. Bleek het dicht te zijn, podverdikkie.
Toen maar de primark in om nog wat leuks te scoren. En jawel, mooie hakken. We hadden toevallig alle drie dezelfde, en die hebben we 's avonds ook alle drie aangedaan haha.
We zijn naar de student night geweest, en weer was het erg leuk.
TOTDAT..
Ik werd tegen de muur gebeukt, en daar zat mn tasje met camera en mobiel tussen. Die zijn allebei kapot..
Camera geeft strepen door mn beeld, en mn mobiel doet helemaal niks meer. :(
Was gelijk niet meer zo vrolijk, dus zijn vrij snel daarna naar huis gegaan.
wat baal ik hier van zeg..

Gisteren eindelijk een normale dag stage gehad, allemaal leuk, die celebrations. Maar de kinderen zijn door het dolle heen!
Gisteren weer uit eten geweest. In het mandarin restaurant. Oosters wihoe! Was erg lekker en heb vanalles gegeten. Gamba's, garnalen, beef, kip jammiejammie. en dat allemaal met die oh zo vervelende stokjes!

Op dit moment ben ik alleen thuis. Andrea en Steve zijn naar de caravan om van alles te regelen. Het is namelijk nog harstikke koud, dus er moet van alles gebeuren met de verwarming etc. Donna komt zo, en die blijft hier vanavond slapen.

Dit was het weer zo'n beetje!
Nog 3weekjes, en dan kom ik weer thuis!


ik mis jullie allemaal!

xxxxx Lieza

  • 05 Maart 2011 - 19:47

    Tante Piny:

    Wij volgen je belevenissen in England.
    Jammer van camera en mobil.
    Hoe nu verder? Kan je niet meer
    met Donna bellen? Volgens ons
    ben je zeker gegroeid deze tijd.
    Sukses verder met de stage hoor!
    Groetjes van tante Piny en oom Henk.

  • 05 Maart 2011 - 20:39

    Ben (vader Donna):

    Lieza, het was erg gezellig de dagen dat wij met jullie in Nothingham waren. Wij vonden het erg leuk dat je met ons mee bent geweest. Ik vindt het fijn te zien dat jij en Donna het zo naar jullie zin hebben. Zal wel erg wennen worden zo meteen thuis. Groet Ben, Gwen, Sheena en Chiara

  • 05 Maart 2011 - 20:45

    Petra Kramer:

    Hai lieve lieza.

    Balen zeg, maar komt goed met je mobiel en camera hoor.

    Zo mooie hakken gekocht, heb jij je mooie jurkje er bij aan gehad??? Ja lieza tijd vliegt nog 20 dagen, nou maar ben blij als ik jullie weer kan knuffelen op schiphol hoor.

    Nog 20 fantastische dagen in engeland, geniet geniet geniet.

    veel liefs petra

  • 08 Maart 2011 - 16:41

    OMA BROER.:

    Hoi lieve Lieza.

    Wat heb jij een pech zeg met je camera en mobiel,maar zal wel weer opgelost worden denk ik.
    Leuke tijd heb jij zeg,veel lekker eten.en uitgaan ook nog wat leren ook.
    Groeten van Opa en Oma Broer.

  • 08 Maart 2011 - 20:43

    Janneke Den Butter:

    Zo kan ik toch nog een beetje volgen wat mijn grote nicht doet in de big world? How are you doing?
    Wish you luck on your last days!
    Janneke

  • 08 Maart 2011 - 20:44

    Janneke:

    Luck on your last days in England natuurlijk! haha

  • 09 Maart 2011 - 15:04

    Tineke En Chris:

    Hoi Lieza, beetje laat, maar hoorde nu pas van deze verslagen, ik heb ze nog niet allemaal gelezen, maar volgens mij heb je daar een hele leuke tijd en is het een erg leuke ervaring. Ik ben hier in Streefkerk al een aantal maal door ouders aangesproken, hoe het toch met je was en dat hun kinders het heeeeelemaal niet leuk vonden dat je er niet was en ze kijken er naar uit dat je terug komt.
    Have fun en mjfnts!
    Vraag maare aan Simon, Marleen of Ruud wat dit betekent!!
    Groetjes, Tineke

  • 12 Maart 2011 - 20:27

    Tante Piny:

    Hoi Lieza,
    Wat een leuke reacties krijg je!
    Het schiet al weer op; enjoy
    yourself. Weet je al wat mjfnts
    betekent??? Ik wel!!!
    Groetjes uit Streefkerk hoor.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Nottingham

buitenlandse stage

Recente Reisverslagen:

26 Maart 2011

home sweet home

18 Maart 2011

Red nose day.

15 Maart 2011

aftellen..

05 Maart 2011

a nice week.

27 Februari 2011

nieuwe avonturen!
Lieza

Actief sinds 13 Jan. 2011
Verslag gelezen: 131
Totaal aantal bezoekers 18567

Voorgaande reizen:

27 April 2015 - 25 Juli 2015

Experience abroad

30 Januari 2011 - 25 Maart 2011

buitenlandse stage

Landen bezocht: