aftellen.. - Reisverslag uit Nottingham, Verenigd Koninkrijk van Lieza Hees - WaarBenJij.nu aftellen.. - Reisverslag uit Nottingham, Verenigd Koninkrijk van Lieza Hees - WaarBenJij.nu

aftellen..

Door: liezavanhees

Blijf op de hoogte en volg Lieza

15 Maart 2011 | Verenigd Koninkrijk, Nottingham

Yep, het aftellen is begonnen. nog 10 dagen, en dan weer naar ons kikkerlandje, terug in het oude ritme, en terug bij al mn lieve familie en vriendjes.
Maar oh wat ga ik het hier missen zeg!
Moet zeggen dat ik hier echt mn draai wel had gevonden, en me hier volledig thuis voel. Het engels gaat harstikke goed, teminste, ik kan mezelf best redden. Heb niet echt het idee dat ik veel van de taal geleerd heb, maar onbewust is dat vast wel gebeurd!
Vorige week een weekje in class one geweest. Hele leuke kindjes, maar weer oh zo ondeugend!
Ze zijn druk bezig geweest met het oefenen van het alfabet. Het was de bedoeling, dat we met de hele klas een alfabet boek zouden maken. Iedere dag kregen de kinderen in groepjes een letter, en dan werd er verwacht dat ze daar een woord bij bedachten. MAAR, het moest met blue bell hill te maken hebben.. Moet eerlijk zeggen dat dit voor mij ook wel hard werken was.
Uberhaupt om zoiets te verzinnen, en dan ook nog in het engels!
Resultaat was er, en was best wel een beetje trots op de kindjes.
Sommige werken ongelofelijk hard, en willen presteren presteren presteren. Wantttt, dan krijg je een sticker!
Je kunt ook merken dat dat bij sommige niet zo motiverend werkt..

Oh, dit is echt heel lief!
Ik kreeg ook een sticker, van een jongentje in mn klas.
he said: You can get my sticker, because you are a nice teacher!
aaaah, smolt weer even weg hihi. :)

Vrijdag hadden we een daagje vrij, we dachten eigenlijk dat we vrijdag al naar de kust gingen, maaaar dat werd zaterdag want steve had de nacht.
Dus hebben we er een lekker gezellig daagje van gemaakt! We hebben het castle van Nottingham bezocht, wauw wat een uitzicht was daar!
Normaal moet je entree betalen, maaaar omdat wij nederlandse studenten waren die hier voor een tijdje woonde, mochten we gratis. Thank you mister!
Ik vind het altijd wel heel interessant, al die oude dingen. Gek idee dat er vroeger ridders leefde enzo.. Binnenin was een museum, jammer.. Had gehoopt dat ze het een beetje hadden opgeknapt zodat je kon zien hoe het er toen uit zag!
Maargoed, it was a nice trip. :)
Daarna een beetje in de stad rond geslenterd, en een lekkere pizza gegeten bij de pizzahut, jummie!
Toen naar donna gegaan om haar spulletjes te pakken voor 't weekend, en weer terug naar mijn huis.
Snel gaan slapen, en de volgende ochtend op weg naar skegness.
Een kustplaatsje waar heeeeeeel veel caravans zijn, echt ik heb nog nooit zoiets gezien.
Bij ons heb je campings, en staan de caravans gezellig om een veldje ofzoiets.
Hier staan alleen maar dezelfde caravans, in lange rijen. Amper ruimte om lekker buiten te zitten, en pf ik zou gek worden.
In iedere pub stonden allemaal van die gokkasten, het leek wel een kermis!
Overal waren lichten, en er was een soort achtbanenpark waar je gratis in kon. Nou no thank you, dat sla ik over!
'S avonds zijn we naar het party gedeelte gegaan. Ook daar was het 1 grote kermis, bah. ik haat de kermis..
Paar leuke pubs gezien en even lekker gedanst, en de taxi terug genomen. Beland in een andere pub, en toen eindelijk naar de caravan.
Don en ik hadden samen een super klein kamertjes haha, super lief, dat wel!
Andrea liet ons die middag alles zien, en toen ze vertelde dat achter die deur onze kamer zat geloofde ik het eigenlijk niet.. dacht dat het een kast was haha!
Zondagmorgen zijn we een rondje over de markt gaan lopen, en daarna snel naar huis gegaan. Lekker in slaap gevallen met het zonnetje op mn koppie! mmmmmmm.
En toen the big surprise, SUNDAYDINNER. hellno, geen sundaydinner, ben het nu toch wel echt zat. Alle engelse kijken hier zo uit naar het sundaydinner, en echt, zelfs mn kleine teen snapt niet waarom!
bord vol gepropt met anderhande soorten groente, aardappels en een taai lap vlees of een of ander iets in deeg. bleh.

Maandag weer begonnen in class 2, ook een leuke klas. :)
Weetje wat trouwens ook zo raar is. ik weet niet of ik het al vertelt heb, maar maakt niet uit. doe het lekker nog een keer.
ze werken hier helemaal niet met boeken! Ze hebben nergens methodes voor, en het enige waar ze in schrijven is in een lijntjesschrift.

ik stond net in de tram, en had zoveel dingen die ik in dit verslag wilde vertellen. Maar, je raadt het al. Ben volgens mij de helft weer vergeten..
Dit wordt dus waarschijnlijk nog vervolgd!

Happy birthday to Ingrid!
Heb vandaag een chocolaatje op je gegeten, of hoe je dat ook noemt haha.

En voor mn lieve trouw lezende tantes,
I know what it means haha.
Oma van Hees gebruikt het ook!

xxxx Lieza

  • 15 Maart 2011 - 18:07

    Donna Van Unen:

    lieve liezje.
    wat hebben we hier een bijzondere tijd he! momenten dat we heeeeel erg hebben gelachen & momenten dat we samen verdrietig waren.
    het is nog niet over, we maken er nog super dagen van!

    ik hou van je,
    & had dit noooooooit zonder jou willen beleven. X

  • 15 Maart 2011 - 18:26

    OmaBroer:

    Hoi Lieza.

    wat geniet jij van die kindjes. en het werken er mee.
    Het komt allemaal goed met jouw denk ik.
    Gauw tot ziens.
    Opa en Oma Broer.

  • 15 Maart 2011 - 20:46

    Ans Prins:

    Lieve Lieza

    De hartelijke groeten van groep 3b en natuurlijk van mij.
    ik vind het super om je verslagen te lezen. Maar ik verheug me er op dat je binnenkort weer bij ons in Streefkerk zult zijn. Geniet nog even.
    Hartelijke groet!
    Ans

  • 15 Maart 2011 - 20:48

    Petra Kramer:

    Hai Lieza,

    Fijn dat jullie het zo naar jullie zin hebben, ja het aftellen is begonnen, ben ik eigenlijk al vanaf dag 1 gaan doen hahaha.

    Ik kan niet wachten tot ik jullie weer op schiphol in mn armen kan sluiten.

    Kan begrijpen dat jullie het nog niet zat zijn, alleen misschien dan the sundaydinners.

    Have a good few days and till 25 maart.

    xxx petra

  • 16 Maart 2011 - 07:46

    Klaris.:

    Liefje!

    Oh het gaat indd super snel, laat staan voor jou, allemaal nieuwe dingen en een nieuwe omgeving! wel fijn dat je het er super hebt en geniet er nog maar van! <3

    zie je snel weer !

    xxx.

  • 18 Maart 2011 - 09:45

    Groep 3 En Groep 4:

    Lieve Lieza

    We hebben net in de klas jouw laatste verslag gelezen maar groep 4 is boos!!!! Ik ben vergeten om ze ook te noemen en ze de hartelijke groeten van ze te doen.
    WAFFA: ik hoop dat het daar leuk is.
    Melinka: DOEI
    EVA: Ben je snel weer terug?
    Robin: Ik vind je lief
    Daimy; Ik hoop dat je nog Nederlands kunt praten!
    Mariëlle: Ik hoop dat je het daar bij die mensen leuk hebt gehad.
    Lloyd; Je bent een lieve juffrouw
    Ruby; Ik hoop dat je gauw weer terug komt
    Lorainne: Je bent de liefste juf van de hele wereld( OPMIJ NA! HAHA)
    Michelle V: Ik hoop dat je trots op jezelf bent
    Michelle P: Wanneer kom je terug?
    Amber: Ik hoop dat ik je straks nog kan verstaan
    Jari: Ik vind het fijn dat je weer terug komt.
    NOGMAALS: Vette Kussen van HEEEEEEL groep 3 en 4 van de Boomgaard

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Nottingham

buitenlandse stage

Recente Reisverslagen:

26 Maart 2011

home sweet home

18 Maart 2011

Red nose day.

15 Maart 2011

aftellen..

05 Maart 2011

a nice week.

27 Februari 2011

nieuwe avonturen!
Lieza

Actief sinds 13 Jan. 2011
Verslag gelezen: 175
Totaal aantal bezoekers 18565

Voorgaande reizen:

27 April 2015 - 25 Juli 2015

Experience abroad

30 Januari 2011 - 25 Maart 2011

buitenlandse stage

Landen bezocht: