Red nose day. - Reisverslag uit Nottingham, Verenigd Koninkrijk van Lieza Hees - WaarBenJij.nu Red nose day. - Reisverslag uit Nottingham, Verenigd Koninkrijk van Lieza Hees - WaarBenJij.nu

Red nose day.

Door: liezavanhees

Blijf op de hoogte en volg Lieza

18 Maart 2011 | Verenigd Koninkrijk, Nottingham

Ik moet van mezelf vandaag even een verhaaltje schrijven, want ik heb vandaag echt een geweldige dag gehad!
De motivatie om deze verhaaltjes te schrijven is soms wat ver, maar ik moet het nu schrijven anders vergeet ik de helft weer!
Vandaag was het Red Nose day, what means;
Red Nose Day is on Friday 18th March. It's a day like no other when the whole country gets together to do something funny for money and change countless lives in the process.
It all culminates in a night of cracking TV on the BBC with some of the biggest names in comedy and entertainment.
And the best bit? All the fun and mayhem helps to raise cash and transform lives across the UK and Africa.

Vandaag was het dus eigenlijk groot feest. De planning was om smorgens met de hele school te gaan ice skaten, en 's middags zouden de leraren hun kunstjes gaan vertonen.
Het ice skaten was niet zomaar iets, we wilde het record verbreken met zoveel mogelijk mensen op het ijs, met hetzelfde dansje!
Dus, ik heb zelfs gedanst op het ijs, het moet niet gekker worden!
Zo schattig ook, al die kleine droppies die zo tobben met die schaatsen.
Heb er een hoop geholpen, en heb me ontzettend vermaakt. :)
Toen weer terug wandelen naar school, met ALLE kinderen.
dat was een lange stoet en ik denk niet dat de wachtende auto's daar blij mee waren.
Iedereen was trouwens verkleed als piraat of monster. And so was I!
Ik had een snor, litteken, streepjesshirt, gek ding in mn haar, oogklepje noem het maar op!
We liepen langs een stel werkmannen en kreeg zelfs een compliment dat ik er goed uit zag in mn mannenkostuum haha. Thanks mate!

Aangekomen op school konden we eindelijk eten, mmmm de kindjes kregen fish en chips!
Donna en ik waren vandaag vergeten om ons eten te bestellen, balen!
Maaaar een lekker broodje gekocht in het winkeltje tegenover.

En toen ging het toch echt gebeuren. De klok tikte, en de adrenaline kwam. wanttttt er moest gedanst worden voor alle papa's en mama's kindjes, opa's en oma's en weet ik veel wie allemaal nog meer!
De leraren van mijn klas en ik deden een dansje op thriller gemixt met pokerface. Ja OA2, ik heb weer de thriller gedanst haha!
We hadden allemaal een vreselijke pruik op, en droegen een vuilniszak.
Ook hadden we allemaal een eigen ontworpen thema.
1 juf met cola blikjes in haar haar, een juf met een telefoon op haar hoofd, een juf in de meatdress van lady gaga, en ik. ik was een ei!
Een ei, hoe krijgen ze het verzonnen!
Blijkbaar had Lady gaga ooit een ei kostuum, en ja ik was dat sjaak haha.
Pictures are coming soon!
Ook waren er andere acts, zoals Rihanna, Katy Perry, en Willow Smith.
Echt, ze waren allemaal heel leuk!

& oh wat was dit een dag om never nooit meer te vergeten! <3

P.S. Even een reactie op het super berichtje van groep 3 en 4!
Wat een lieve woordjes zeg, ik heb echt een super tijd, maar ik kom al snel weer terug!
Maandag de 28ste ben ik weer gezellig in de klas! Tot snel x

  • 18 Maart 2011 - 17:46

    Petra Kramer:

    En het belangrijkste???? hebben jullie het record gehaald??

    Nou laatste vrijdag avondje stappen geniet er maar extra van.

    xxx petra

  • 20 Maart 2011 - 18:10

    Lieza Van Hees:

    haha ja, nu je het zegt!
    En als ik heel eerlijk ben, heb ik geen flauw idee of dat nou gelukt is..
    Zal het morgen is vragen!

    Tot vrijdag! xxx

  • 22 Maart 2011 - 15:24

    OMA BROER.:

    Hoi Lieza. Als je dit leest,ben je misschien al in Nieuwpoort.
    Zo niet dan een goede reis,en tot gauw
    Oma en Opa.

  • 22 Maart 2011 - 18:23

    Tante Piny:

    Lieza, ik geloof, dat het niet helemaal
    goed ging met onze reaktie!
    Maar wat een een ei ben jij!!!
    En wat voor lessen heb je nu toch
    gegeven aan die kindertjes?
    Een tijd voor jullie to forget never!
    En nu aftellen zeker om weer huis-
    waarts te komen? Goede reis en
    fijne thuiskomst hoor!
    Greetings from tante Piny and oom Henk. (is dit english?)

  • 22 Maart 2011 - 18:56

    Lieza Van Hees:

    Berichtje naar opa en oma Broer, Dankjewel, heb het nog gelezen en nog bedankt voor jullie 2de kaartje! Super lief. :)

    Berichtje terug naar AUNT Piny, and Uncle Henk haha!
    Een ei, dat kun je wel zeggen ja..
    Dit was een les, hoe zet ik mezelf goed voor gek.
    Erg belangrijk voor plankenkoorst en zelfverzekerheid haha.
    Dankjewel, komt vast wel goed!
    Tot snel x

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Nottingham

buitenlandse stage

Recente Reisverslagen:

26 Maart 2011

home sweet home

18 Maart 2011

Red nose day.

15 Maart 2011

aftellen..

05 Maart 2011

a nice week.

27 Februari 2011

nieuwe avonturen!
Lieza

Actief sinds 13 Jan. 2011
Verslag gelezen: 203
Totaal aantal bezoekers 18557

Voorgaande reizen:

27 April 2015 - 25 Juli 2015

Experience abroad

30 Januari 2011 - 25 Maart 2011

buitenlandse stage

Landen bezocht: