nieuwe update! - Reisverslag uit Nottingham, Verenigd Koninkrijk van Lieza Hees - WaarBenJij.nu nieuwe update! - Reisverslag uit Nottingham, Verenigd Koninkrijk van Lieza Hees - WaarBenJij.nu

nieuwe update!

Door: liezavanhees

Blijf op de hoogte en volg Lieza

12 Februari 2011 | Verenigd Koninkrijk, Nottingham

Al een tijdje geleden dat ik weer wat geschreven heb. Maar hoe langer ik het uitstel, hoe langer mn verhaal gaat worden haha. dus moet nu toch wel echt gaan gebeuren! Waar waren gebleven.. Dinsdag. Dinsdag, woensdag, donderdag, vrijdag. Allemaal stage gelopen. Als ik het me goed herinner, hebben we dinsdag met de hele school liedjes gezongen. Kippenvelmomentjes waren aanwezig! Pfoe, wat kunnen die allemaal goed zingen. En ook zo leuk hoe die kleintjes uit mn klas al meedoen, prachtig. Ook was het speciaal, omdat er een cameraman was! Hij filmde iedereen, en volgens mij komt dit zelfs op tv!
Gisteren hebben we de schoolfotograaf gehad. Allemaal een big smile, super leuke fotos. :)
De teaparty was er ook weer, dus hebben we weer even lekker gesnoept en gedanst.
De school waar Donna en ik stage lopen, organiseren ontzettend veel. Filmavonden, teaparty, iedere week koken we iets leuks, ice skating, ballonnen loslaten, je kan het zo gek niet bedenken of ze doen het.
Gisteren zijn don en ik weer uit geweest. En echt, ik heb weer bijna in mn broek geplast van het lachen. Op de een of andere manier hebben we aantrekkingskracht voor oude mannen en donkere mannen. We waren in Yates, en er was een vrouw aan het dansen. Nja, dansen, ik zou 't anders noemen.. Kort jurkje, en ze leek ongelofelijk dronken. Het enige wat ze deed was met dr kont heen en weer schudden. ze stond in de midden van de zaal, en al die oude mannen stonden nog net niet met hun mondjes open te kijken. ik kwam echt niet meer bij!
om het allemaal nog even erger te maken.. Er was een man van minimaal boven de 50 die wel een poging durfte te wagen om met dr te dansen. Aan haar gezicht af te lezen was ze het er niet zo mee eens, en ze wees hm af. Niet gewoon, nee een middelvinger, en even dr ondergoed laten zien! Ik wist even niet wat ik zag! hoe ordinair kun je zijn..
Weer wat van geleerd, ik ga mezelf nooit maar dan ook echt nooit zo gedragen. bah..
Toen naar de Blabla bar, erg leuke muziek! En daar waren de volgende.. een grote neger, met een afro. Hij wilde met ons dansen, we waren de mooiste meisjes die hij ooit had gezien en ga zo maar door. We zijn maar weg gelopen, stelletje viezerikken.

Baal toch wel een beetje dat ik zo lang heb gewacht met mn verhaal. Heb zo het gevoel dat ik de helft ben vergeten, vooral op mn stage. mn collega's worden steeds aardiger, en vragen me vanalles. Ik help ze met opruimen, doe oefeningentjes met de kinderen, en heb zelfs een engels boekje voorgelezen. wauw, dat was wel even spannend haha. Het ging me goed af, en de juf was trots op me!

Nou, ik moet gaan. want ga vanavond bij Donna slapen. ennnnn moet nog wel het een het ander doen!

xxxxxxxxxx Lieza

  • 13 Februari 2011 - 21:16

    Saar:

    Ha darling
    Luv your stories!! Heel plezier!

    Hugs&ndKisses Sarah

  • 13 Februari 2011 - 21:28

    Donna Van Unen:

    Nu al 2 weken hier, ik vind het nog geweldig met je!
    Al veel dingen gezien, en enorm gelachen maar dat gaat nog veel erger worden haha!

    <3!

  • 14 Februari 2011 - 11:06

    Margriet :

    Ha Lieza,

    Wat maken jullie veel mee! Je kan inderdaad heel trots op jezelf zijn. Nog 4 dagen en dan weer weekend....

    Groetjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Nottingham

buitenlandse stage

Recente Reisverslagen:

26 Maart 2011

home sweet home

18 Maart 2011

Red nose day.

15 Maart 2011

aftellen..

05 Maart 2011

a nice week.

27 Februari 2011

nieuwe avonturen!
Lieza

Actief sinds 13 Jan. 2011
Verslag gelezen: 133
Totaal aantal bezoekers 18543

Voorgaande reizen:

27 April 2015 - 25 Juli 2015

Experience abroad

30 Januari 2011 - 25 Maart 2011

buitenlandse stage

Landen bezocht: