Jelly beer. - Reisverslag uit Nottingham, Verenigd Koninkrijk van Lieza Hees - WaarBenJij.nu Jelly beer. - Reisverslag uit Nottingham, Verenigd Koninkrijk van Lieza Hees - WaarBenJij.nu

Jelly beer.

Door: liezavanhees

Blijf op de hoogte en volg Lieza

07 Februari 2011 | Verenigd Koninkrijk, Nottingham

Hello, i'm a jelly beer today! mijngosh, moet echt even mn ei kwijt haha. zal wel niet zo'n lang verhaal worden, maar 't is altijd weer fijn om even in het nederlands te vertellen wat ik vandaag heb meegemaakt. Kan het wel in het engels, maar, ja. het gaat allemaal ietsje minder makkelijk if you know what i mean.
Vandaag ging mn wekkertje om kwart over 6, en jeeeetje wat lag mijn bed nog lekker! Het was 5 over half 7 toen ik er eindelijk uit kwam, en toen moest ik natuurlijk haasten. Stiekem was ik boos op mezelf, want WAAROM blijf je dan ook liggen! ik haaaat haasten.. en vooral 'smorgens vroeg.
Om kwart over 7 ging ik naar beneden om mn broodjes te eten. Andrea had iets nieuws. kan me even niet meer herinneren hoe het nou heette, maar ze vroeg of ik het kende. nou nee, nog nooit van gehoord. kijk ik op het potje, staat er onder de engelse naam, een nederlandse naam. how crazy is that!? Wat bleek; het was roze rabarber jam haha. Smaakte best lekker! :)
Nou, snel naar de tram en gaan met die banaan. op naar een drukke dag stage, en dat was het zeker!
Er stond een grote soort zandbak op tafel, met haargel erin.. Net als de kleine kindjes wilde ik stiekem even voelen, en toen ben ik daar maar de hele dag gebleven. Schorten aandoen, handen wassen, waarschuwen dat het absoluut niet op de grond mag komen omdat het anders heel glad wordt op de grond, etc etc. goed voor mn engels, dat wel haha.
Wat niet zo goed was, ik zat er zelf ook helemaal onder. mn broek, shirt, armen, alles plakte! It's nice to be a teacher. :)
Toen naar huis, en gezongen voor Steve, want die is jarig vandaag. Heb hm een wijntje gegeven, en een vriendin van Andrea bracht een carrot cake. worteltaart, gadverdarrie! nou nee, is echt super lekker hihi. Ook heb ik hun kleindochter ontmoet, very cute and a bit shy.
Toen een bord met weer van die gekke combinaties haha. rijst, aardappels en een soort kip cordonbleu. gisteren trouwens, the same als vorige week zondag! SPRUITEN, WORTELS EN DOPERWTEN. BLEH!

but don't worry, i'm fine and i'm having a great time! :)

lots of love xxx

  • 07 Februari 2011 - 19:42

    Donna Van Unen:

    O lovely Jelly beer. Je moet ook niet zo kliederen he!
    And offcourse it is a great idea!

    (L)

  • 08 Februari 2011 - 13:07

    Marley:

    Leuk om te lezen lies!
    Doe je goed je best en geniet van alles want voor je het weet is het alweer voorbij!!!

  • 08 Februari 2011 - 13:14

    Ynke En Maaike.R:

    Hey Lieza,

    Wij zatten hier gezellig te rekenen bij Margriet en dachten '' kom we gaan eens lezen hoe het met de meiden in engeland gaat''
    leuk om te lezen wat je allemaal doet.
    Je zit trouwens bij ons in het nederlands groepje samen met Kristina. We zijn vandaag begonnen met het ID-festival , het blijft een chaos maar we zijn al best ver gekomen. Maar we missen jou en dan vooral het tellen tijdens het dansen.

    Maar goed zover vanuit het geweldige Gouda.
    xxx Ynke en Maaike

  • 09 Februari 2011 - 10:03

    Klaris:

    Aaaaaaaaaah lekker,
    Cor-donbleu haha!
    daar was je vast blij mee, hihi.

    (L)

  • 09 Februari 2011 - 18:07

    Ingrid Van Hees:

    Leuk steeds die verhalen. Straks even bellen... is toch ook weer gezellig!

    Enne... Jelly beertje of biertje? :-)

    Dikke kus xx

  • 10 Februari 2011 - 17:09

    Jolanda:

    Hee meissie,

    Leuk om te lezen dat het zo lekker loopt en dat je het naar je zin hebt. Je komt toch wel terug he? Hou je wel bij hoeveel pubs je hebt bezocht? Mogen er niet meer zijn als je stagedagen ;). Gezellig gastoudermoeder ook is het een Essex-girl? Geniet er lekker van, dan hebben wij weer lol om je verslagen. Dikke kus van ons allemaal, Jolanda

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Nottingham

buitenlandse stage

Recente Reisverslagen:

26 Maart 2011

home sweet home

18 Maart 2011

Red nose day.

15 Maart 2011

aftellen..

05 Maart 2011

a nice week.

27 Februari 2011

nieuwe avonturen!
Lieza

Actief sinds 13 Jan. 2011
Verslag gelezen: 131
Totaal aantal bezoekers 18569

Voorgaande reizen:

27 April 2015 - 25 Juli 2015

Experience abroad

30 Januari 2011 - 25 Maart 2011

buitenlandse stage

Landen bezocht: