wat een weekend! - Reisverslag uit Nottingham, Verenigd Koninkrijk van Lieza Hees - WaarBenJij.nu wat een weekend! - Reisverslag uit Nottingham, Verenigd Koninkrijk van Lieza Hees - WaarBenJij.nu

wat een weekend!

Door: liezavanhees

Blijf op de hoogte en volg Lieza

06 Februari 2011 | Verenigd Koninkrijk, Nottingham

Jeetje, de tijd gaat hier zo snel! vanavond ben ik hier al een week!
Donna en ik hebben het weekend uitgebreid geviert. Vrijdag nog even een dagje stage gehad, en toen ging het gebeuren.
We zijn uit gegaan met mijn uuuh.. hoe moet ik dat zeggen. gastgezinmoeder haha, en haar vriendinnen. Ze hebben ons een hele hoop pubs laten zien, en sommige waren echt heel leuk! Je hoeft hier geen entree te betalen als je voor een bepaalde tijd binnen komt, en je kleren stinken niet als je weer thuis bent, ideaal! wat wel een beetje gek is, je moet oooooveral je id voor laten zien. Ik bestelde namelijk een cola en een sinasappelsap, vragen ze mn id! wist even niet wat ik hoorde haha, maar vooruit heb 't maar gewoon gedaan. We hebben savonds een taxi genomen, en iedereen is netjes thuis gebracht. Toen was het zaterdag, wauwie ik hoef niet te werken! HEEEERLIJK! Ik heb dus lekker uitgeslapen, en we zijn gezellig de stad in gegaan. ze hebben hier een beregrote primark. Very good. We hebben van tevoren afspraken gemaakt dat we geen dingen gingen kopen die we niet nodig hadden. & ookal zijn we er 2uur binnen geweest, we hebben niets gekocht wat we niet nodig hebben! Had niet gedacht dat dat ons zou lukken haha. Toen op zoek naar de h&m, nergens te vinden.. Dan vragen we het wel, dachten we. Maar, HOE! hoe noem je de h&m in het engels? Donna kwam op het idee om het de henniz and morris te noemen. HAHA, very funny. Wij naar een winkeltje, en het getypt op donna's mobiel. bleek dus dat we er vlakbij waren.. Wij, stelletje ramptoeristen..
Daarna zijn we naar huis gegaan, en heb ik lekker pasta gegeten! ook was er garlic pizza, ooooh i like it!
'S avonds zijn we samen uitgeweest. Ik heb de tram en de bus gepakt om naar Donna te gaan, hier ben ik vannacht ook blijven slapen. heel handig. :)
we gaan nu even eten, dan ga ik een wijntje kopen voor steve zn verjaardag, en weer terug naar mn huisje. vanavond WEER naar de pub, om steve zn verjaardag te vieren en dan is het alweer maandag, begin van een nieuwe week, nieuwe ervaringen en vast nog heel veel leuke andere dingen!

xxxxxxxxxxxxxx

  • 06 Februari 2011 - 14:18

    Ap Van Hees:

    Zo dat ziet er allemaal goed uit wat je mee maakt!! hoop dat je veel leert en deze leuke verhaaltjes blijft schrijven!
    XX De pap, Ingrid and the bro(better knowen as Turbo).

  • 06 Februari 2011 - 16:22

    Kristina:

    wat schrijf je het toch weer leuk allemaal lies!
    groetjes aan Donna en heeel veel plezier daar nog!
    xxxx.

  • 07 Februari 2011 - 19:29

    Opa Jan En Oma Rietj:

    Nou Lieza dat ziet er allemaal goed uit.
    Stappen en nog eens stappen.
    Maar je hebt groot gelijk geniet ervan
    en let goed op je zelf.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Nottingham

buitenlandse stage

Recente Reisverslagen:

26 Maart 2011

home sweet home

18 Maart 2011

Red nose day.

15 Maart 2011

aftellen..

05 Maart 2011

a nice week.

27 Februari 2011

nieuwe avonturen!
Lieza

Actief sinds 13 Jan. 2011
Verslag gelezen: 117
Totaal aantal bezoekers 18605

Voorgaande reizen:

27 April 2015 - 25 Juli 2015

Experience abroad

30 Januari 2011 - 25 Maart 2011

buitenlandse stage

Landen bezocht: