lovely! - Reisverslag uit Nottingham, Verenigd Koninkrijk van Lieza Hees - WaarBenJij.nu lovely! - Reisverslag uit Nottingham, Verenigd Koninkrijk van Lieza Hees - WaarBenJij.nu

lovely!

Door: liezavanhees

Blijf op de hoogte en volg Lieza

14 Februari 2011 | Verenigd Koninkrijk, Nottingham

I was really really surprised today! not about valentine's day, but about my lovely dinner hihi! Wat was het smullen vandaag, heerlijke pasta met rooooode saus en kaas. superdepuper.
Gisteren zijn don en ik naar een ijshockey wedstrijd geweest. Was super om te zien, maar waren allebei bevroren en vooral ik, was heel moe haha. Had a great saturdaynight, agian. :)
Die mannen daar joh, die beuken elkaar op de grond alsof ze van piepschuim zijn, en ze slaan me toch een partij hard met die stokken! Ongelofelijk, we konden de puk ook eigenlijk niet bijhouden hihi.
We hebben stiekem wat foto's gemaakt en gedaan alsof we gek waren.. want eigenlijk mag dat niet, stomme regel.
Toen naar huis, en rot weer dat het was. Dus, don't worry als je van de week nat geregend bent en dacht, sjongejonge lieza is vast nog niet nat geregend. nou, dat ben ik wel haha.
Kwam ik thuis, en ik was al benieuwd.. wat krijg ik te eten. Hier is het op zondag een traditie om iets uuh ja hoe moet ik dat zeggen. iets groots, speciaals te eten. NOU, het lag weer op mn bord! WORTELS, SPRUITEN EN DOPERWTEN. Ik wen er ondertussen wel aan, maar jemig ik heb in mn leven nog nooit zoveel groente gegeten die ik eigenlijk helemaal niet lekker vind.
Maargoed, weeeeer doorheen bijten, vandaag kreeg ik pasta, dus dit was mn lucky day haha!
Trouwens, vandaag valentijnsdag. Ik liep door de stad, en wauw. Echt iedereen met bossen bloemen, en tasjes met dure cadeau's!
Stond ik in de tram, met een vrouw tegenover me. Ze had een bos bloemen gekregen, beautifull. Ze vertelde dat ze instructie had gehad van iemand, en die instructies leidde haar naar die bos bloemen. Ze was er helemaal van ondersteboven. super cute. :)

nou, nog even aan mn nederlands en mn werkproces, en hupsakee naar mn bed! Heb hier trouwens een looooooooovely bedje, kan er sochtends echt niet uit komen hihi..

love x, Lieza

• 15 Februari 2011 - 09:28

Oma:

Hallo lieza.
    Heb jij geen kodo grhad met valentyn?
    Ik ook niet hoor.

Regen het erg veel daar?