Ceeeeeeeelebrate good time! - Reisverslag uit Nottingham, Verenigd Koninkrijk van Lieza Hees - WaarBenJij.nu Ceeeeeeeelebrate good time! - Reisverslag uit Nottingham, Verenigd Koninkrijk van Lieza Hees - WaarBenJij.nu

Ceeeeeeeelebrate good time!

Door: liezavanhees

Blijf op de hoogte en volg Lieza

17 Februari 2011 | Verenigd Koninkrijk, Nottingham

Pfoe, waar moet ik in godsnaam beginnen! Moet even terug in mn geheugen graven, want mhen wat maak ik hier een hoop mee zonder er erg in te hebben.
Laat ik maar beginnen met gisteren, dat is wat ik me op dit moment het beste kan herinneren haha. Het was namelijk echt groooooooot feest op school!
De school is namelijk helemaal verbouwd, ennnnn dat moest gevierd worden. Nou prima, Donna en ik zijn wel in voor feestjes!
Smiddags om 2uur begon er een essembly, weet niet of ik het goed schrijf maar dat is dat alle klassen in een zaal komen, zoals iedere morgen.
Allemaal hoge pieten waren er, het leek op een burgemeester, maar heb geen idee of ze dat hier eigenlijk wel hebben haha. Nou eerst weer wat amazing songs gezongen waar ik het kippenvel weer van op mn lijf kreeg, en daarna naar buiten.
Ik had shakye mij me, want dat is me er eentje haha! Alle kinderen stonden voor de deur, en het was de bedoeling dat er een lint doorgeknipt werd. Ik ging door mn knieen, omdat er achter me ook kinderen stonden. Nou, daar begon het feest. Shakye kwam bij me gekropen, en zat me toch een partij te wiebelen! en ja, je raadt het al. Ik verloor mn evenwicht haha, en hij lachen! Nou best wel funny.
Toen het lint doorgeknipt was mochten de kindjes weer naar binnen. Daar stonden heerlijke cupcakes voor hen klaar. Geweldig om die kleintjes zo onder de zooi te zien zitten haha. Heb er foto's van gemaakt, maar ben mn snoertje vergeten.. very stupid i know. :(
Daarna zijn Don en ik lekker in de stad wat wezen eten. Lekker gekletst, en weer terug gegaan voor de allergrootste happening. The fireworks!
Heb de hele dag het liedje van Katy Perry in mn hoofd gehad, en de kinderen dachten zelfs dat zij het wel aan zou komen steken haha!
Om 6uur was het dan eindelijk zover, en echt, ik heb nog nooit zulk mooi vuurwerk gezien. Er ging echt een kapitaal de lucht in, maar had dit echt niet willen missen. :)
Dan vandaag, eigenlijk een gewone dag zonder gekke dingen.
Stond ik vanmiddag terug in de tram, valt er voor mn neus een man flauw! Maar het gekke was, dat tie 10 seconde erna weer opstond, deed alsof er nix gebeurd was en uit de tram stapte. wist even echt niet wat ik zag!
Nou, dit was het dan weer eventjes. Zo lekker eten, teminste, dat hoop ik. Oh en trouwens, het breakfast hier! Iedereen had me juist bang gemaakt voor het breakfast, but iiiiiiiiii love it! Kleine pannekoekjes, cumpets, toast, really good. Niks geen witte bonen in tomatensaus of worst! Bedenk me nu zelfs dat ik nog niet 1 worstje heb gegeten haha. En ben er al bijna 3 weken!
Ook gaan Donna en ik binnekort naar de kust. Mijn gastgezin heeft daar een caravan, en daar gaan we dan een weekendje heen. Lovely. :)

Nou, take care!

dikke kroel, Lieza

  • 17 Februari 2011 - 19:56

    Petra Kramer:

    Hai lieza,

    Wat fijn dat jullie het zo leuk hebben.
    Gisteren een gezellig feestje gehad top hoor.

    Nou als je weer terug bent en bij donna slaapt, maak ik als ontbijt eieren met gebakken spek en worstjes hahaha.

    Maar goed dat je geen opleiding in de zorg hebt gekozen, want dan had je wel in aktie moeten komen hoor.

    Morgen nog een daagje en dan lekker een weekje vrij. ( ik had willen komen maar ja heb er nog 3 thuis rond lopen en moet ook werken), maar zeg nou eerlijk JULLIE ZITTEN TOCH NIET OP ONS TE WACHTEN!!!!! geniet binnenkort van jullie weekendje aan de kust.

    dikke kus ben trots op jullie xxxxxx

  • 17 Februari 2011 - 20:27

    Johann Krall:

    Klinkt goed! Veel plezier nog!
    Hoe is het weer eigenlijk? Net zo lekker als hier?

  • 18 Februari 2011 - 13:40

    Ingrid Van Hees:

    Hoi meissie,

    Gisteravond nog uitgebreid gebeld, daarna meteen een mailtje dat je nog de helft vergeten was... hihi.

    Leuke tekst weer... De familie volgt het allemaal en voor degenen zonder internet printen we het gewoon uit of lezen het voor over de telefoon.

    Volgende week lekker vrij en ook nog een weekendje kust in het verschiet, je zou het slechter kunnen treffen!

    Dikke kus xx

  • 20 Februari 2011 - 08:08

    Marijn:

    Echt leuk om je verhalen te lezen Lieza.
    Echt leuk he zo'n hele ervaring.

    Ik wens je nog veel plezier en ik wacht op nog meer leuke verhalen.

    liefs,
    Marijn

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Nottingham

buitenlandse stage

Recente Reisverslagen:

26 Maart 2011

home sweet home

18 Maart 2011

Red nose day.

15 Maart 2011

aftellen..

05 Maart 2011

a nice week.

27 Februari 2011

nieuwe avonturen!
Lieza

Actief sinds 13 Jan. 2011
Verslag gelezen: 119
Totaal aantal bezoekers 18560

Voorgaande reizen:

27 April 2015 - 25 Juli 2015

Experience abroad

30 Januari 2011 - 25 Maart 2011

buitenlandse stage

Landen bezocht: