party party party.. - Reisverslag uit Nottingham, Verenigd Koninkrijk van Lieza Hees - WaarBenJij.nu party party party.. - Reisverslag uit Nottingham, Verenigd Koninkrijk van Lieza Hees - WaarBenJij.nu

party party party..

Door: liezavanhees

Blijf op de hoogte en volg Lieza

20 Februari 2011 | Verenigd Koninkrijk, Nottingham

Tijd voor een nieuw verhaaltje, want maak weer genoeg mee!
Vrijdag partyday op school gehad, super cute! Vandaag was het niet verplicht om het uniform te dragen. dus iedereen had z'n mooiste feestkleding aangedaan. Ik zit bij kindjes van 3 tot 5 jaar, en wat zaten er toch een hoop mooie prinsen en prinsesjes bij! Van assepoester tot superman met een massa spieren, echt heel grappig hihi.
Eerst even gespeeld, en toen kon de party beginnen. Er werd wat muziek aangezet, de discolichten gingen aan, en de kindjes gingen helemaal uit hun dak.
Niet met dansen, maar gewoon constant rondjes rennen. En echt, er zat geen rem op!
Uiteindelijk maar gewoon de lichten aan gedaan, want ze bleven bezig.. Tijd voor chips, spekkies en een ongelofelijk zoet drankje waarvan je stijf achterover gaat staan.
Dat lekker opgesmikkeld, en toen weer terug naar de klas, totaal uitgeput.
Ik weet niet of ik dit vrijdag heb meegemaakt, maar moet het jullie echt vertellen.
Ik zat aan de tafel waar de kinderen zelf melk en fruit kunnen pakken. Komt er een jongentje naar me toe, Miss, I DON'T LIKE GIRLS! dus ik vroeg waarom.. zegt hij; I don't know, but I do like my mummie!
moest eigenlijk zo hard lachen, dat koppie wat hij er dan ook bij trok! Geweldig, dat is nou precies waarom ik die kleintjes zo leuk vind. Heel duidelijk wat ze wel en niet leuk vinden haha.
Toen om kwart over 3, alle kindjes naar huis. VAKANTIE WOEHOEE!
Ik heb nog even wat geholpen met opruimen, en toen zijn Donna en ik ook naar huis gegaan.
'S avonds zijn we naar de stad gegaan. Er was een grote happening! We hebben een soort London eye in de stad, en er is vanalles te doen. Ook allemaal verkleedde mensen. 2 mannen die verkleed waren als bouwvakkers, met een dikke neppe bilspleet boven hun broek uit haha!
Donna en ik liepen maar wat rond, totdat we bij iets griezeligs aankwamen. Allemaal mensen die verkleed waren alsof het halloween was. Nou, als ik ergens niet van houd dan is dat het wel! En ja hoor, die vent voelde dat natuurlijk al aan. Ik krijg het al spaans benauwd, en wilde niks met die vent te maken hebben. MAAR, hij volgde me! Ging voor me staan met zo'n gemene lach. Oh gadverdarrie ik heb daar zo'n hekel aan.. Dus maar snel weggerend, en naar een museum gegaan. We kwamen allemaal dingen tegen van Robin Hood, best leuk om te zien.
Paar foto's genomen en terug gelopen.
Donna was er al wat langer, want die was met haar gastgezin gegaan. De kleine Zack van 3 was ook mee, dus die gingen we even zoeken.
Zack is een echte danser, en toevallig was er ergens een echte dansvloer! Dus nog even wat dansjes gedaan met de kleine krullebol, en toen zijn we naar de blabla bar gegaan. Er was niet zo veel aan, en ik voelde me niet zo lekker.. Dus was al om half12 thuis! Heerlijk geslapen!
Zaterdag heb ik was huiswerk gemaakt, en zijn we zaterdag weer wezen stappen. Dit keer was het wel erg gezellig, dus werd het ietsje later haha..
Weetje wat ik trouwens echt NIET begrijp! Die meiden hier, die lopen allemaal in die korte jurkjes. Nou, daar ben ik nu wel redelijk aan gewend.. Maar, ze hebben ook geen jas aan! Het is echt ongelofelijk koud buiten, en niemand wordt ziek. Ik loop in 'normale' kleren, en ik heb nu onwijze keelpijn.. Hoe doen die meiden dat toch?!
Snap daar echt helemaal niks van..

Een weekje vrij nu, vol met leuke dingen! We gaan dinsdag naar het kasteel van Robin Hood, en ook nog een keertje naar London. Verder zie ik wel hoe het allemaal loopt! Moet zeggen dat de tijd hier nu echt als een trein gaat. Ben hier vandaag alweer 3 weken! Nog maar 5 te gaan en dan kom ik alweer thuis!
Met mn engels gaat het steeds beter. De ouders van mn gastgezin zeggen dat Nederlandse mensen het beste engels praten, dus ben best wel trots hihi! Leer op stage ook steeds weer nieuwe kleine woordjes. Duurt steeds even voordat ik ze eindelijk kan onthouden, maar ja het is me gelukt! Het woord schort heb ik eindelijk onthouden haha.
Over onthouden gesproken. Die namen hier van die kinderen, werkelijk een d r a m a. Bijna alle kindernamen lijken op elkaar, of zijn super moeilijk. De helft begint met mac, la of sha. mackenzie, mackay, lashane, lakye, shakye ooooh ik kan ze niet onthouden! Echt heel heel heeeeel frustrerend..

Denk nu dat jullie wel weer een beetje op de hoogte zijn van mn geweldige avontuur hier, en tot snel.

Oh, heb net al gegeten! En YESYESYES, dit keer geen spruitjes!

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx Lieza

  • 20 Februari 2011 - 17:44

    Petra Kramer:

    Hai lieza,

    Nou vindt het erg leuk om jullie te volgen hoor, heb jij net als donna in dat grootte ronde ding gezeten met bakjes eraan??? hahaha donna wist het woord niet REUZENRAD.

    Ben blij dat jullie je zo goed vermaken, vindt het nogal wat hoor.

    Maar een hele fijne vakantie week en probeer zoveel mogelijk te zien.

    groetjes vanuit stolwijk.

    xxxx petra

  • 20 Februari 2011 - 19:34

    Lieza Van Hees:

    haha, het reuzenrad, ik heb het gelezen. heel grappig!
    nee ben er niet in geweest, gaan we van de week nog wel een keertje doen denk ik!
    We vermaken ons inderdaad super, en kunnen eigenlijk geen dag meer zonder elkaar.
    Wordt afkicken als we weer thuis zijn!
    Heb je ook vakantie, of moet je gewoon werken deze week?

    xxxx Lieza

  • 21 Februari 2011 - 09:28

    Kelly Santra:

    Heey Lieza!

    leuk om je verhaaltjes te lezen!
    en die meisjes met korte jurkjes lopen er altijd zo bij dus ze zijn helemaal gewend om er bij te lopen alsof ze in Griekenland zijn :p

    nou veel plezier verder en we gaan Engels praten als je thuis bent :p

    xx

  • 21 Februari 2011 - 13:15

    Margriet:

    Ha Lieza,

    Lekker een weekje vrij... veel plezier!!!

    Groetjes

  • 21 Februari 2011 - 21:00

    Opa Jan Oma Rietje:

    Nou Lieza,dat is feesten geblazen.
    Is er ook nog tijd voor stage werk op school? Want ook daar wordt er gefeest.
    Profiteer er maar van,want de tijd vliegt.
    Lekker weekendje naar de kust nog tegoed.
    Nou Lieza ga zo voort,je hebt het goed naar de zin en let goed op jezelf.
    Dikke kus van ons.

  • 22 Februari 2011 - 08:38

    Oma:

    Hoi Lieza.

    Wat een feest daar in Engeland.
    Geniet ervan want het is zo weer voorbij.
    Fijne vakantie week.

    pas goed op je zelf.
    Groeten van Opa en Ome Broer.

  • 22 Februari 2011 - 19:45

    Tante Piny/oom Henk:

    Wij genieten van je verslagen uit
    Engeland en vinden mailen nog
    steeds fantastisch. Benieuwd of
    ditberichtje over komt!!
    Liefs van ons uit Streefkerk.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Nottingham

buitenlandse stage

Recente Reisverslagen:

26 Maart 2011

home sweet home

18 Maart 2011

Red nose day.

15 Maart 2011

aftellen..

05 Maart 2011

a nice week.

27 Februari 2011

nieuwe avonturen!
Lieza

Actief sinds 13 Jan. 2011
Verslag gelezen: 151
Totaal aantal bezoekers 18608

Voorgaande reizen:

27 April 2015 - 25 Juli 2015

Experience abroad

30 Januari 2011 - 25 Maart 2011

buitenlandse stage

Landen bezocht: