vakantie! - Reisverslag uit Nottingham, Verenigd Koninkrijk van Lieza Hees - WaarBenJij.nu vakantie! - Reisverslag uit Nottingham, Verenigd Koninkrijk van Lieza Hees - WaarBenJij.nu

vakantie!

Door: liezavanhees

Blijf op de hoogte en volg Lieza

22 Februari 2011 | Verenigd Koninkrijk, Nottingham

Vakantie, en of ik dat heb! Heeeeeeeerlijk! Lekker uitslapen, ontbijtje maken, beetje rommelen, beetje lantefanteren in de stad, en weer naar huis. Wortels eten, en nog wat kletsen. En dan, reteketet naar mn bed, met een ongelofelijke verkoude neus, maar ach, als dat alles is.. Vermaak me prima! :)
Gisteren hebben we een super leuke winkel ontdenkt, denk dat ik wel 6 jurkjes heb gepast. En echt, ze waren allemaal leuk! Maar heb ze allemaal terug gehangen..
Toen 'savonds weer wezen bowlen, had weer te hoge verwachtingen van mezelf.. Werd 2 keer 2de, en de laatste keer was echt om te huilen.
Toen vanmorgen besloten om het tripje naar London te skippen.Donna heeft het uitgezocht, en dan hadden we morgenochtend om 7:10 'sochtends, ja je leest het goed, 7:10! de bus in het centrum moeten nemen. Dat betekend, dat ik om kwart voor 7 ongeveer naar de tram moet, en om kwart voor 6 mn bed uit moet. Nou, sorry. En dan het volgende. Het is 4 uur reizen.. Beetje veel voor een dagje heen en weer. Dus we hebben afgesproken omdat een ander keertje te doen, vanuit Nederland als we wat meer centjes hebben.
Dus, als troost heb ik vandaag toch het allerleukste jurkje gekocht! I'm so happy hihi!
Donna wilde ook graag een jurkje, dus hebben we nog een sprintje getrokken naar de winkel waar zij haar leukste jurkje had gezien. Het was namelijk al bijna 5 o'clock. Kwamen we daar, was er geen spoor meer van het jurkje te bekennen. Verdrietige Donna. :(
Morgen is Cathlyn (ik denk dat ze 3 is) hier, het kleindochtertje van Andrea. We gaan lekker in het park wandelen, en eendjes voeren. Daarna moet ik er toch echt aan geloven en ga ik wat huiswerk maken, jakkie.
Donderdag, ja thursday! Dat is trouwens echt het stomste woord wat ze hier hebben. thursday, denk iedere keer dat dat dinsdag is! Maar goed dat ik daar maandag achter kwam, anders hadden we dinsdagmorgen om half10 bij het college gestaan en ons afgevraagd waar iedereen toch bleef.. Maar nee, het is donderdag, dan gaan we naar de hele happening about Robin Hood.
Ik zal jullie eerlijk zeggen, heb van die meneer gehoord, en ergens ver achter in mn hoofd kan ik me herinneren dat hij een groen pakje aan had, met een hoed en een veer en een pijl en boog. Maar hoe het verhaal ging, ik heb werkelijk geen idee.. Best wel erg, dus ik denk, dat ik dat maar is ga combineren met mijn huiswerkdag. Even wat meer informatie zoeken over mijn grote vriend; Robin Hood.
Hij doet me eigenlijk een beetje aan Tinkerbel denken.. Haha, laat ik er maar over op houden want dit komt alleen maar uit op onzin.

Verder nog nieuws.
Een weekje vrij nu, en dan moeten we uitvechten of we allebei nog een weekje bij onze klas blijven, of dat we toch wisselen. Het is dus verspreid in 4 en 3 weken, niet bij stil gestaan.
Heb dit verhaal nu al drie keer opnieuw geopend, vergeet steeds wat..
Andrea zag en hoorde dat ik heel verkouden was. Daar had ze wel een middeltje voor! Dat kwam ze me net brengen.. Het lijkt een beetje op een smurvendrankje.
Het is groen, en ik dacht dat het op thee leek. Nou, dit is me toch vies! Ik heb het opgedronken, omdat ik die verkoudheid behoorlijk zat ben, maar gedverderrie dat hoef ik echt niet meer..

Jullie zijn weer op de hoogte!
Lieve groetjes vanuit Nottingham, Rosegarth Walk!

Trouwens, niet 1 taxichauffeur heeft ooit van mijn straat gehoord.. Ook lekker handig.

xxxxxxxxxxxxxxx Lieza

  • 22 Februari 2011 - 21:27

    Donna:

    darling, you forgot to write about your dress! xx

  • 22 Februari 2011 - 21:31

    Petra Kramer:

    Hahaha die lieza,

    Yes what about your dress???

    En what about donna her dress??

    Jammer, dat jullie niet naar londen gaan, ja is toch verder weg dan je denkt hé.

    Nou verdiep jij je maar even in robin hood, en veel plezier thursday.( of is het dinsdag).

    Groetjes en nog veel plezier daar, enne jullie jurkje dat komt wel goed.

    take care. xxxx

  • 22 Februari 2011 - 22:23

    Nick:

    Geniet maar lekker van je vakantie mop! :)

    xxx

  • 27 Februari 2011 - 10:52

    Ap Van Hees:

    Thursday, dress, Robin Hood. Avonturen! Blijf schrijven, het blijft super leuk om het vanaf hier toch een beetje mee te maken!! Wij hebben vandaag Engels weer, regen en veel wind dus we gaan naar de Woei! Take Care.

  • 27 Februari 2011 - 13:30

    Ans Prins:

    Lieve Lieza
    Eindelijk de tijd om al je reisverslagen eens te lezen! Sjonge... ben een beetje jaloers! Wat een super leuke tijd heb je daar. Ik zal de kinderen er donderdag over vertellen. We hebben net de voorjaarsvakantie achter de rug. Verder gaat het hartstikke goed hoor, maar we missen je wel. Je komt toch wel ECHT terug hé? Don't fall in love with an English boy!!!!!!!
    Hartelijke groeten, Ans

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Nottingham

buitenlandse stage

Recente Reisverslagen:

26 Maart 2011

home sweet home

18 Maart 2011

Red nose day.

15 Maart 2011

aftellen..

05 Maart 2011

a nice week.

27 Februari 2011

nieuwe avonturen!
Lieza

Actief sinds 13 Jan. 2011
Verslag gelezen: 175
Totaal aantal bezoekers 18607

Voorgaande reizen:

27 April 2015 - 25 Juli 2015

Experience abroad

30 Januari 2011 - 25 Maart 2011

buitenlandse stage

Landen bezocht: